قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی در استان کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی در استان کاشان
دو شنبه 21 آذر 1401 ساعت 8:20 | بازدید : 36 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی در استان کاشان

پنجره آلومینیومی دارای مزیت های زیادی از قبیل عدم فرسایش ، مناسب هر شرایط جویی ،سبک بودن ،قابل بازیافت بودن و… می باشد اما مشکلاتی نیز به همراه داشتند هم چون عایق نبودن در برابر گرما و سرما, خوشبختانه با گذشت زمان و روی کار آمدن پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ساختار این نوع از پنجره ها نیز تغییراتی پیدا کرده و در پنجره های دوجداره آلومینیومی از ترمال بریک برای ایجاد یک محافظ خوب استفاده شد. همان گونه که اشاره کردیم پنجره آلومینیومی علاوه بر قیمت مناسب دارای معایبی می باشد که این معایب از کیفیت این پنجره ها کاسته است اما با آمدن پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ترمال بریک این مشکلات رفع شدند .

تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره UPVC: استحکام و مقاومت
اگر یک مسئله باشد که بدون بررسی آن نتوانیم بگوییم پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است یا UPVC، بحث مقاومت است.انواع پنجره آلومینیومی به مرور زمان (البته زمانی طولانی) دچار پوسیدگی، خوردگی و تغییر رنگ می‌شوند. امکان شکستن قاب پنچره نیز در شرایط آب و هوایی نامساعد وجود دارد. این پنجره‌ها در برابر آلودگی هوا هم مقاومت کمی دارند. تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره UPVC این است که پنجره‌های یو پی وی سی نمی‌پوسند؛ و مقاومت قابل‌توجهی نیز دارند.تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره UPVC برای مقاومت در برابر آتش‌سوزی یا حرارت‌های بالا هم اهمیت دارد. پنجره آلومینیمی در برابر حرارت از بین می‌رود، و یا به‌طور آسیب جدی می‌بیند. اما پنجره UPVC اصلا آتش نمی‌گیرد و باعث افزایش آتش نمی‌شود.
نتیجه‌گیری: از نظر استحکام و مقاومت در برابر اشتعال، پنجره UPVC عملکرد بهتری نسبت به پنجره آلومینیومی کشویی و... دارد.
تفاوت درب آلومینیومی با UPVC: حفظ انرژی و عایق بودن
درب و پنجره آلومینیومی رسانای گرما هستند و حرارت را از خود عبور می‌دهند. برای رفع این مشکل، سازندگان این محصولات از ماده‌ای به نام ترمال بریک استفاده می‌کنند. این ماده میزان عایق بودن انواع پنجره آلومینیومی را افزایش می‌دهد، اما یکپارچگی فریم پنجره را از بین می‌برد. این مشکل هم قابل حل است، اما با افزایش قیمت پنجره آلومینیومی ساده و سایر مدل‌ها.
یک تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره UPVC در اینجاست. برخلاف محصولات آلومینیومی، پنجره‌های یو پی وی سی عایق حرارت هستند. این پنجره‌ها با پروفیل‌های چندحفره‌ای ساخته می‌شوند. این حفره‌ها که تنها در این پنجره‌ها وجود دارند، عایق بودن آنها را افزایش می‌دهند، و مانع انتقال هوای بیرون به فضای داخلی می‌شوند.
نتیجه‌گیری: با بررسی تفاوت درب آلومینیومی با UPVC در حفظ انرژی به این نتیجه می‌رسیم که پنجره‌های UPVC عملکرد بهتری دارند.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 223
:: بازدید سال : 468
:: بازدید کلی : 468